Tuesday 18 June 2013

Saheed Balogun don talk say him no dey marry oooooooh

ace yoruba actor Saheed balogun don talk with vex unto the rumour wey spread like virus say him wan get married to Oba Elegushi’s daughter wey her name na  Funke Sofowora on july 7th. saheed talk am for one interveiw say :



 Na everybody sabi say i wan premier my film wey the title be You and I on july 7, i just dey wonder say people go just enter conclusion say i wan marry on that same day . I no dey engage to the babe wey dem dey talk about ,na just say we be paddy.

I no sabi where the story come from or wetin the people behind am get for mind but the truth be say i no dey marry anybody on july 7,2013 , the lady wey dem dey talk about sef na my friend and she sef no happy about the story. 
  Una don hear am now oooooooh .saheed no dey marry anybody .

0 comments:

Post a Comment